Často kladené otázky
Informace o produktech
Je používání produktů bezpečné?
Všechny naše produkty jsou vyráběny a distribuovány podle nejvyšších standardů GMP a GDP. Naše produkty rozsáhle testujeme, abychom dosáhli nejvyšších bezpečnostních standardů.
Produkty Namman MUAY nejsou a nikdy nebudou testovány na zvířatech
Nabízíte affiliate program?
Namman MUAY affiliate program je nejlepší v okolí s 15% provizemi, okamžitými výplatami, bonusy pro nové zákazníky a mnoha dalšími výhodami.
Získejte přístup na tomto odkazu a začněte vydělávat ještě dnes.
Nabízíte slevy pro sportovní kluby nebo sportovce?
Namman MUAY nabízí slevy pro mladé a nadějné sportovce, trenéry a další sportovní profesionály. Přihlaste se do našeho slevového klubu nebo se připojte k našemu partnerskému programu.
Produkty, které jsem si koupil v Thajsku, vypadají jinak!
Jedná se o stejnou legendární značku, kterou všichni znáte a máte rádi. Některé z produktů mohou mít upravené složení tak, aby splňovaly evropské a FDA bezpečnostní normy a obecné požadavky na kosmetiku a zdravotnické prostředky.
Máte speciální nabídky pro sportovce?
Ano. Kontaktujte nás prosím pomocí formuláře na této stránce.
Obsahuje Namman MUAY složky uvedené antidopingovými organizacemi?
V našich produktech nepoužíváme žádné přísady uvedené dopingovými organizacemi. Naše produkty v současné době čekají na schválení a certifikaci regulačními orgány, což dále zajistí transparentnost ohledně Informed by Sport.
Doprava & Doručení
Zasíláte do zahraničí?
Zasíláme v Evropě, Velké Británii a USA a Kanadě. Pro ostatní země nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.
Jaká je cena poštovného?
Cena doručení prostřednictvím Zásilkovny je 97Kč.
Dostanu sledovací číslo?
Sledovací čísla jsou vygenerována a odeslána ve stejný den od odeslání (obvykle večer).
Ale pokud jste neobdrželi žádné sledovací číslo nebo se něco pokazilo s doručením, kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře.
Jak dlouho bude trvat, než obdržím produkty?
Produkty obdržíte do 3-4 pracovních dnů.
Nabízíte dopravu zdarma?
Ano! Při celkovém nákupu nad 1250Kč získáte automaticky dopravu zdarma.
Objednávky & Platby
Co se stane poté, co zadám objednávku?
Poté, co úspěšně obdržíme vaše prostředky, vaši objednávku vybere jeden z našich přepravních partnerů. Objednávky zadané do 12:00 budou odeslány ještě tentýž den.
Poté, co přepravní společnost (existují různé přepravní společnosti pro různé oblasti světa), vyzvedne a naskenuje váš balíček, okamžitě obdržíte sledovací číslo na e-mail použitý na pokladně.
Obdržím fakturu za svou objednávku?
Samozřejmě. Po odeslání objednávky Vám na Váš email přijde faktura a potvrzení o platbě.
Všechny vaše faktury a stavy objednávek budou k dispozici v sekci vašeho účtu na našich webových stránkách.
Jaké platební metody přijímáte?
V našem e-shopu můžete nakupovat pomocí následujících způsobů platby:
- Paypal
- Kreditní karta
- Bankovní převod
- Dobírka
Je nákup na vašem webu bezpečný?
Při manipulaci s citlivými informacemi, jako jsou osobní údaje a údaje o kreditní kartě, věnujeme maximální péči. Všechny odkazy na tomto webu jsou zabezpečeny 256bitovým SSL certifikátem.
Informace o kreditní kartě zpracovává Braintree Payments by Paypal, jedna z nejpopulárnějších a nejbezpečnějších platebních metod na světě.
Kde mohu upravit svou dodací a fakturační adresu?
Vaše osobní údaje, jako je fakturační nebo dodací adresa, můžete upravit po přihlášení do svého účtu..
Můj kupón nefungoval!
Existuje několik důvodů, proč váš kód slevového kupónu nefungoval. Zde jsou některé možné důvody a řešení:
-
Platnost kódu kupónu pravděpodobně vypršela. Kódy kuponů mají často datum vypršení platnosti, takže je možné, že kód, který používáte, již není platný.
-
Kód kupónu může být platný pouze pro určité produkty nebo kategorie.
-
Možná jste zadali špatný kód kupónu. Kódy kuponů často rozlišují velká a malá písmena, takže je možné, že jste kód zadali špatně.
-
Kód kupónu byl určen pouze pro první nákup na našem webu.
Záruka & Vrácení
Nabízíte záruku vrácení peněz?
Naše produkty mají 60denní záruku vrácení peněz. Jednoduše to znamená, že můžete produkt používat libovolně po dobu 60 dnů, a pokud výsledky nebudou takové, jak jsou inzerovány, vrátíme vám peníze.
Jaké jsou vaše zásady vracení?
Naše politika vracení zboží je transparentní a jednoduchá.
Jakmile produkty obdržíte, můžete je používat po dobu 60 dnů, jak chcete. Pokud nedosáhnete slíbených výsledků, pošlete nám prázdné produkty zpět a my vám vrátíme plnou náhradu za vaši objednávku.
Mohu vyměnit právě zakoupené produkty?
Ano jistě. Stačí nám poslat nepoužitou láhev zpět a my ji vyměníme za výrobek podle vašich představ.
Můj balíček byl poškozen během přepravy
Pokud byly vaše produkty poškozeny během přepravy, vyfoťte poškozenou kartonovou krabici, produkty a zašlete nám ji e-mailem, abychom je předali přepravní společnosti.
Mezitím vám zašleme nové produkty, samozřejmě zdarma.